logo

تاریخچه ای ردیاب

ای ردیاب با هدف گسترش فعالیت های IT و نرم افزاری و انجام خدمات مهندسی کامپیوتر در سال ۱۳۹۶ تاسیس گردید. با توجه به نیاز روز افزون صنعت نرم افزار در کشور و اهمیت موضوع ITبر آن شدیم تا با عنایت پروردگار متعال پاسخ گوی این نیاز شویم. صنفی فعالیت خود را به طور تخصصی و همراه با آخرین متدولوژی های روز دنیا در راستای پیشرفت این علم قرار داده است. مهم ترین رویکرد صنفی در جهت برآورده کردن محصولات نرم افزاری موثر در توسعه روند کاری مشتریان همراه با کیفیت مطلوب و راندمان بالا می باشد٬ در حقیقت انجام کار درست (Effectiveness) همراه با راندمان بالا (Efficiency) را سرلوحه کاری خود قرار داده تا هرچه بیشتر رضایت مشتریان را در بر داشته باشیم. کارشناسان متخصص صنفی سابقه انجام پروژه های دولتی و خصوصی بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.
deaf@chmail.ir
07144332266

ما را دنبال کنید :

تماس با ما : 09904863007

 

قوانین و مقررات

شرایط استفاده از خدمات و سرویس های ای ردیاب

کاربر گرامی جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه ها وسرویس های ای ردیاب لازم است مفاد این مقررات را به طور کامل مطالعه نمایید.
ارسال فرم سفارش از طرف مشتری و نیز استفاده از خدمات صنفی از طرف مشتری، به معنی پذیرش این سند است و مشمول حال مشتری خواهد شد. مشتری تضمین می کند که این سند را به صورت کامل خوانده است و بنابراین به صورت روشن همه شرایط و ضوابط ذکر شده در این سند را فهمیده و با آن موافقت نموده است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

  • قوانین عمومی
    توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های این صنفی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. ای ردیاب حق به روز رسانی این سند را بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت ای ردیاب به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از مفاد سند مطلع باشد.
    “مشتری یا کاربر” به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج شده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ای ردیاب اقدام نماید.
    “صنفی” منحصراً در این مقررات به صاحب امتیاز حمیدرضا محترم  می گردد و “سند” به مفاد این شرایط و مقررات اشاره خواهد داشت.

  • نحوه ارتباطات
    ارتباطات مشتری با صنفی در زمان خرید از طریق سفارش آنلاین بوده و از همین طریق نیز مشتری در جریان مراحل سفارش قرار خواهد گرفت. شماره پیامک صنفی جهت اطلاع رسانی به مشتری ۱۰۰۰۰۴۵۱۶ می باشد و این شماره صرفاً جهت اطلاع رسانی می باشد. در صورت داشتن ابهام و یا نظر مشتری می تواند از طریق ارسال فرم در صفحه FeedBack با ما در تماس باشد.
    ارتباطات همچنین می تواند به صورت ارسال از طریق تیکت در وب سایت های صنفی باشد.
    همچنین کاربران می توانند از طریق شماره تلفن های مشخص شده در صفحه “تماس با ما” با صنفی در تماس باشند.

  • سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
    صنفی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌نماید.
    کلیه مطالب ارائه شده توسط صنفی مانند متن، گرافیک، آرم، ویدئوهای تصویری ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط صنفی جزئی از اموال شرکت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب در انحصار صنفی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای صنفی محفوظ می‏‌دارد. همچنین، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط صنفی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار صنفی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
    در صورت استفاده از هر یک از خدمات صنفی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
    صنفی محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
    مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.
    صنفی حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هر یک از مشتریان خود را متوقف نماید.
    این صنفی متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
    مگر در مواردی که صریحاً در این سند به آن اشاره شده باشد، صنفی همه اطلاعات و داده های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری می پذیرد و موافق است که با حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر،صنفی ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد. مشتری همچنین می پذیرد که صنفی ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات و پیشنهاد های خاص به مشتری انتقال دهد.
    سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز) از هر مشتری به کارمند، عضو و یا پشتیبان منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.

  • قانون حاکم
    هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قرارداد ارائه خدمات وب سایت، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و صنفی در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخش های قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

  • خسارت در هنگام حمل و نقل
    ای ردیاب همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. پس از دریافت بارنامه به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و صنفی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به صنفی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به صنفی ارسال شود.

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش
    •روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
    ساعت کاری صنفی در قسمت تماس با ما لحاظ گردیده است.
    کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت صنفی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
    صنفی در اولین ساعات کاری شروع به پردازش سفارش می نماید و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت (در زمان کاری) پردازش صورت خواهد یافت.
    در مواردی که نیاز به ارسال مرسوله نیست و سفارش به صورت آنلاین انجام گیرد، عملیات دریافت خدمت نیز به صورت آنی و پس از واریز وجه انجام خواهد شد (همانند سفارش پیام کوتاه).
    در مواردی که پس از سفارش مشخص شود جنس در انبار صنفی موجود نباشد کاربر می تواند کالای جایگزین انتخاب نماید و یا در درخواست استرداد وجه نماید که در این صورت حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت نامه و اطلاعات شماره کارت، وجه به مشتری عودت داده خواهد شد.
    صنفی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این صنفی محفوظ است.
    کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

  • مهلت تست
    با توجه به محوریت اصلی صنفی مبنی بر رضایت خاطر مشتریان سرویس تست خود را جهت کالاهای قابل ارسال و فیزیکی در نظر گرفته است. بدین صورت که پس از ارسال مرسوله و زمان ثبت شده توسط کارگزار حمل و نقل تا ۷ روز کاربر مهلت تست داشته و در صورت داشتن هرگونه عیب و نقص فنی در دستگاه شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.
    لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فنی صنفی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.
    مواردی که در آن دستگاه شامل گارانتی و مهلت تست نمی گردد عبارتند از باز شدن دستگاه بدون نظر صنفی، ضربه، اتصال ولتاژ نامناسب برق، سوخته شدن برخی از قطعات در اثر برخورد با آب و اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود. قطعات و خدمات مصرفی همانند انواع آنتن، باطری و خدمات پیامک شامل گارانتی نمی باشد.
    آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
    جهت استفاده از سرویس تعویض ۷ روزه ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن مرجوع گرد.
    در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط صنفی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
    در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در صنفی به اتمام برسد، و صنفی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏گردد.

سلب مسئولیت
مشتری توافق می کند که وب سایت رسمی این صنفی هیچ گونه مسئولیتی در قبال لینک های خارجی موجود روی سایت خود ندارد. این عدم مسئولیت شامل محتوا (هر گونه اطلاعات ، داده ها ، متن ، نرم افزار ، موسیقی ، صدا ، عکس ، گرافیک ، ویدئو ، پیام ها ، برچسب ها ، و یا مواد دیگر) تبلیغات انجام شده روی سایت و یا خسارت های مستقیم و غیر مستقیم استفاده از خدمات لینک های خارجی موجود روی سایت می باشد.

  • قوانین و مقررات استفاده از خدمات پیام کوتاه
    • استفاده غیر تبلیغاتی و غیر اخلاقی از این سامانه جرم محسوب شده و عواقب پیگرد قانونی آن متوجه خریدار بوده و منجر به صلب امتیاز خریدار می گردد.
    • ارسال پیامک های سیاسی به طور کل ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.
    • ارسال پیامک به هر دلیلی (شوخی و …) و به هر گیرنده ای (دوستان و …) با محتوای زیر باعث بسته شدن دائمی حساب کاربری شما می گردد.
    • ارسال پیامک از طرف شرکت ها و بانک ها با محتوای مشترک گرامی شما برنده …. شده اید و غیره.
    • ارسال پیامک از طرف نهاد های دولتی و امنیتی مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و …
    • به طور کلی شما به هیچ وجه نباید هویت خود را برای شخص دریافت کننده اس ام اس مخفی کرده و یا تغییر دهید.
    • هرگونه فعالتی که ناقض قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد باعث بسته شدن دائمی حساب کاربری شما می گردد.
    • جهت اطلاعات بیشتر متن کامل قانون جرائم رایانه ای را مطالعه بفرمائید
    • در صورت خرید اس ام اس و نقض قوانین سایت، مبلغ پرداختی باز گردانده نخواهد شد.

  • قوانین و مقررات استفاده از سامانه ردیابی 
    • استفاده از سامانه ردیابی صرفاً جهت ردیابی و کنترل هوشمند ناوگان حمل و نقل و پرسنل می باشد، هر گونه سو استفاده از سامانه مجاز نیست و پیگیری قانونی دارد.
    • مسئولیت استفاده از سیم کارت های تهیه شده توسط کاربرانی که از دستگاههای صنفی  استفاده می کنند متعاقباً با کاربر استفاده کننده از دستکاه می باشد و این صنفی هیچ گونه تعهدی در رابطه با نحوه استفاده از سیم کارت های مذکور را نخواهد داشت.
    • مسئولیت استفاده از دستگاه های فروش رفته به عهده کاربر می باشد و صنفی تنها مسئول فروش به کاربر می باشد و هرگونه تخلف بر عهده مشتری است.
    • ممکن است دستگاه فروخته شده توسط صنفی به مشتری دست به دست شده و مجددآ به فروش برسد، لذا در صورت بروز هرگونه مشکل صنفی تنها اطلاعات کاربر اولیه را در اختیار خواهد داشت و همچنین کاربر جدید موظف است کلیه شرایط و مقررات موجود در این سند را رعایت نماید.